" Lapsuus se on, korvaamaton.
   paljon mä sain, siks kiitän nyt vain.
  Äidillein vaan, laulaa nyt saan,
  Äideistä parhaimman sain.

   Hän ymmärtää ja lohduttaa,
    laulun tään hän nyt saa.
    Kallein hän on , niin korvaamaton,
   parhain hän on äiti mun.

   Luotas jos tie, kerran mun vie,
   suureks kun vartun unhoon jää et.
   Muistot nää mieleen jää, rakkautes tää,
  ÄIDEISTÄ PARHAIN SÄ OOT"

Näinhän se on. Äideistä parhaimman sain ja siitä ei pääse yli eikä ympäriheart
Ilman äitiäni en olisi tämä sama ihminen. En osaisi kasvattaa omia lapsiani niinkuin nyt kasvatan heitä. Toivon suuresti, ettähe voivat joskus sanoa näin myös minulle.
En tietäisi oikeita arvoja, en olisi minä.
Olen ikuisesti kiitollinen äidilleni kaikesta siitä mitä olen häneltä saanut. Niin lapsena, kipeinä nuoruusvuosina sekä nyt aikuisena. Aina voin kääntyä äitini puoleen ja usein sen kyllä teenkin.
Olemme läheisiä, soittelemme lähes päivittäin, vaikka ihan lähekkäin asummekin.

Äiti on voimavarani, kiitos siitä sinulle rakas äitiheart

Kaikille äitienpäivä ei kuitenkaan ole pelkkää juhlaa. Eilenhän vietettiin lapsettomien lauantaita, joka on raskas päivä kaikille lapsettomuudesta kärsiville. Itse en ole joutunut tämän viikonlopun tuskaa koskaan kokemaan, koska minulla omat aarteeni on, mutta voin kyllä tuntea sen tuskan viillon sydämessäni, jota lapsettomat tänäpäivänä erityisesti tuntevat.
Paljon toivon voimia kaikille, jotka eivät vielä ole saaneet ihmettä kokea ja toivon ja rukoilen, että asiat ensi äitienpäivänä olisivat jo toisin

Olen todella kiitollinen joka päivä omista lapsistani, en tiedä mitä tekisin ilman heitä.

Kaikille toivotan oikein ihanaa äitienpäivää ja erityisesti tietysti omalle rakkaalle äidilleniheart