Piinapäiviä pari takana,kolmas juuri käynnistyi ja mahassa tuntuu "maanjäristykseltä ja tulivuorenpurkaukselta",voi itkujen itku,tämä ei voi tietää hyvää

Muuten nämä alkupäivät on mennyt tosi nopeasti,ihme,enkä tosiaankaan ole miettinyt KOKO AJAN tätä asiaa,vaikka toki se paljon onkin mielessä.Kamalan väsynyt minä kyllä olen (olin edellisellä kerrallakin,varmaan noi luget väsyttää?! ) Toissa iltana nukahdin KUUDELTA,ysiltä kävin tunkemassa lugen ( mikälie vaisto herätti just siihen aikaan) ja jatkoin unia aamu kahdeksaan asti.Tosi harvoin nukun klo 8 asti edes viikonloppuisin,olen tooooosi aamuvirkku Ja eilen nukuin sit klo 16-18 "päikkärit" ja ysiltä taas unta palloon.No parempi näin,et saa nukuttua,on näiden hoitojen aikana tullut niitäkin unettomia öitä.

Hauska oli eilen seurailla meidän nuorimmaista kisuvauvaa,joka kulki koko illan "humalassa".Käytiin pyörähtää "pallit pois" tapahtumassa ja kisu-parka oli kyl ihan seko Jätin lapsilleni lapun pöydälle,kun lähdimme ( muksut jäi viel nukumaan) et OLLAAN SIEL PALLIT POIS TAPAHTUMASSA.No,mun kummisetä oli käyny meillä,muksut nukku edelleen ja oli vaan huomannu lapun,hih,mitähän pervouksia se meistä ajatteli,kuulosti nimittäin tosi ihmettelevältä,ennen kuin selitin,et kissa oli mukana