HCG alle yksi...Siis mitään ei edes yrittänyt tapahtua.Olisin toivonut sen olevan vaikka 1.1,mutta ei.No näillä taas mennään.En vaan tiedä minne!Lääkäri soitti iltapäivällä,pyysin häntä itse soittamaan.Harmittaa vaan älyttömästi,että soitto tuli just siihen aikaan,minkä sanoin hoitajalle,et se aika ei käy.no hetki kuitenkin ennätettiin jutella,onneksi.

Ensimmäiset sanat olivat,että systeemit ovat polilla muuttuneet ja kolme hoitoa on raja,vaikka kaikissa ei siirtoon asti päästäisikään.Tunnelmat ennättivät muuttua sen sekunnin hiljaisuuden aikana laidasta laitaan -> Ensin iski paniikki,APUA,TÄHÄN LOPPUIVAT MEIDÄN HOIDOT ja seuraavaksi tuli helpotus,tämä tosiaan oli nyt tässä. Mutta sit lääkäri jatkoikin lausettaan,että kyllä me kuitenkin vielä haluttais teille yksi hoito tehdä.En tiedä vielä miten sen kanssa käy,en halunnut vielä uutta aikaa.Ja onneksi lääkärikin sanoi,että ensin teemme lisätutkimuksia,ennen kuin mitään muita suunnitelmia.Olen tyytyväinen,että meitä nyt tutkitaan.Tulee kromosomitutkimukset,hormonikokeet ja myös fragileX,jolla seurataan jotain kehitysvammaan liittyvää geeniä.Ei sitä meillä kummallakaan suvussa ole,mutta lääkäri haluaa senkin tehdä,koska hän oli todella ihmeissään,miksi hyvät alkiot eivät edes yritä kiinnittyä,vaikka limakalvo on aina hyvä ja minulla on kaksi elävää todistetta siitä,että kiinnittyminen on mahdollista.

Lääkäri heitti ilmoille myös epäilyksensä alkioiden laadusta.Vaikka ne ovat siirto hetkellä top-alkioita,ne voivat kuitenkin olla huonoja laadulta ja lopettaa jakautumisen heti kohtuun päästyään.Niinpä niin.Tätä diagnoosia minä olen jo kauan mielessäni pyöritellyt.Nyt siihen saatiin myös lääkärin arvio.

Ei tämä tilanne kovin hyvältä kyllä vaikuta.Olen enemmänkin kauhuissani ja pettynyt ja ihan sairaan väsynyt.Eilen oli hurjan vaikea päivä,kuin taas puukolla lyötäisiin joka puolelle kroppaa.Ja se kipu tossa rinnassa pahenee päivä päivältä.Ajattelin kuitenkin,että noi lisätutkimukset me tehdään ja jos mitään poikkeavaa ei löydy niin kai tätä on turha enää jatkaa.Tuntuu hölmöltä toivoa,että jokin olisi vialla,mutta siltä minusta nyt tuntuu.

Pyysin myös lähetteen "tukikeskusteluun".Sillä nimellä sitä meidän sairaalassa kutsutaan.Lääkäri arvioi  jonojen olevan pitkiä,parisen kuukautta kuulema menisi ensimmäisen ajan saantiin ja sehän onkin sitten kesätauko heti perään.että,ehkäpä sit syksyllä.Joopa joo,en mä sitä sillon tartte,nyt on se akuutti hätä,enkä tiedä selviänkö syksyyn asti!!!

Aamupäivällä olin hoitolasten kanssa "avoimessa päiväkodissa".Monta pientä nyyttiä äitiensä sylissä,isoja mahoja ja imetyksiä.Huoh,kyllä teki tiukkaa.Yksi äiti pähkäili kovaan ääneen että,"Mä en osaa päättää,synnytänkö sektiolla vai luomusti",teki mieli huutaa et,"MÄ SYNNYTTÄISIN VAIKKA P***EREIÄSTÄ,JOS JOSKUS TUOHON TILAAN PÄÄSISIN!!!