Ei hemmetti,mä en voi ymmärtää miten joitakin vanhempia ei kiinnosta OMAN LAPSENSA ELÄMÄ!!! Nyt mieli jo hieman rauhoittunut,mutta jos olisin eilen ennättänyt koneelle,niin teksti olisi saattanut olla huomattavasti "äkäsempi"

Mun murkkuiläinen ei ole mikään enkeli tuolla koulumaailmassa Millon on mitäkin kahnausta ja vääntöä.Kerran jopa nyrkkitappelu keskellä koulun käytävää,lopputuloksena musta silmä ja toiselta tappelupukarilta lohkesi hammas No,aina näistä ollaan selvitty ja AINA olen paikalla koululla palavereissa,missä näitä käsitellään.No,eilen jälleen istuskelin opettajanhuoneen edessä,odotin ja odotin.Ketään ei tullut.Aloin selvittelemään missä muut viipyy ja sainkin monien puheluiden jälkeen vastauksen...Muiden tapahtuneeseen kuuluvien lasten VANHEMMAT olivatkin kieltäytyneet tulemasta paikalle!!!Siis mitä v*ttua???Miten vanhemmat voi olla noin välinpitämättömiä,et jos oma lapsi haukkuu koulussa muita ( siis sehän on KOULUKIUSAAMISTA!!! ) niin siihen ei haluta puuttua???Mä oon niin pirun vihainenHaluan aina ja heti saada tämmöset loppumaan ja takoa ton murkkuikäsen päähän,et kaikenlainen kiusaaminen on kiellettyä!!!Mitähän se nytkin ajattelee,kun palaveria ei "tarvittukaan"?Jatkaako samaa linjaa?Ei nimittäin pelkästään mun puhuttelulla ole sitä samaa vaikutusta,kun mikä noissa yhteisissä palavereissa.Aina on saatu loppumaan kyseinen ongelma,kun on istuttu alas porukalla ja puhuttu asiat selviksi,tosin sit jonkunajan päästä tulee uusi ongelma,niinkun nyt tämä nimittely.Mutta silti haluaisin AINA saada nämä selvitettyä.Mutta minkäs teet,kun kaikkia vanhempia ei kiinnosta

Joopa joo.Postia tuli polilta kaikkine aikatauluineen.Ultrapäivät on siis 2.,7. ja 11.11.Primolutit alkaa 23.10.Ja infektioseulat on mennyt vanhaksi jo aikapäiviä sitten,joten taas haetaan isot mustelmat kyynärtaipeisiin

Lääkkeenä tosiaan uusi tuttavuus minulle,Gonal-F 900 iu.Ja reseptissä 3x900,joten aikalailla hevosen annostuksella taas mennään.Sit toi cetrotide on varmaankin se "jarru" (?) uusi lääke sekin.Näillä mennään ja hyvää lopputulosta toivotaan ja rukoillaan