"Minä tuuditan sinua haaveissani,

                       haistelen ihanaa tuoksuasi.

                       Suutelen pieniä varpaitasi.

                       Rakastan sinua, vaikkei sinua vielä ole."

 

Aamulla testattu kahdella eri testillä plussa Ensin aamuviideltä joku netin halpisliuska ja kolme tuntia myöhemmin apteekin omalla ihan vahva plussa,ei tosin ihan kontrolliviivan vahvuinen, mutta kuitenkin!

Olen niin onnellinen! Tämä tuntuu jonkun muun kirjoitukselta. Eihän minulle pitänyt tapahtua enää koskaan mitää hyvää. Olen ihan sekaisin. Ja peloissani. Minulla nimittäin on myös kovia mahakipuja. Ei menkkamaisia, vaan jotain ihan muuta. Mutta nyt minä olen raskaana ja pelkään sitten myöhemmin Toivottavasti en putoa jo tänä iltana korkealta, tänään nimittäin olisi se ilta, kun menkat normaalisti ovat alkaneet ( muistelin, et jo pp10, mut luinkin vanhoja hoitokirjoituksia ja siellä olikin, et pp11 ) Nyt riittää jännättävää ihan koko rahan edestä. Keskiviikkona seuraava etappi, veritesti

Voi kumpa tämä olisi normaali raskaus ja kestäisi sinne kesään asti

Maailman suurimmat kiitokset teille kaikille ihanille, jotka jaksoitte uskoa ihmeeseen