Tänään on jo kolmas adventti. Joulu on ihan kohta!! Kolmas adventti siis oli ja meni, jäi taas kirjoittelu vähän kesken.

Neitin kanssa vietetään täällä sairastupaa. Neiti on ollut kovassa kuumeessa jo 5 päivää ja minä nyt olen potilas vielä varmaan sata vuotta.  Lääkäriltä tuli viime viikolla huonoja uutisia . Mitään luutumista ei murtumissa ole tapahtunut ja joku siirtyminen on tuplaantunut alkutilanteesta. Voi v.... 😣 Tammikuun alussa meno ortopedille. 

On ollut outoa sopeutua siihen, että tarvitsen tosi paljon apua lähes kaikessa. Ystäväni, äitini, sisarukseni ja oma perheeni ovat auttaneet minua todella paljon . Täällä on käyty imuroimassa , laittamassa ruokaa, pesemässä pyykkiä ( pyykkien kuivumaan laitto on ehdottomasti yksi hankalimmista kotitöistä ilman käsiä ) tyhjentämässä astianpesukonetta yms. Minua on käytetty kaupassa, lääkärissä , apteekissa ja jopa jouluostoksilla. Olen saanut ihanaa isäni valmistamaa puolukkapuuroa ja ystäviä on käynyt kylässä lähes päivittäin . Olen kaikesta saamastani avusta hurjan kiitollinen . Onneks te kaikki rakkaat olette olemassa ❤

Minä olen jo täysin kyllästynyt kaikkiin rentoihin kotivaatteisiin. Haluaisin vetää farkut jalkaan ja mielellään vielä jotkut tiukat pillifarkut ( vaikken semmoisia edes käytä ) ja laittaa hiukset ja naaman ihmisen näköiseksi . En jaksaisi enää millään tätä yöpuvuissa önöttämistä . Mutta ei auta valittaminen, mun elämä on nyt ja tulee olemaan vielä pitkään juuri tätä önöttämistä .

Mukavaa joulun alusviikkoa teille jokaiselle 😍