Vastaanpa nyt aikani kuluksi tähän Lililtä saamaani haasteeseen, 25 asiaa minusta ja heitän haasteen samalla Hallelle, vastaa jo jaksat

1. Rakastan lapsia, omia ja vieraita.

2. Rakastan myös kissoja ja yksi meidän kissoista on tällä hetkellä minulle niin rakas, että oikeasti tuntuu kuin sydän pakahtuisi aina,kun kisu saapuu huoneeseen.

3. Minulla on kaksi siskoa ja kaksi veljeä.

4. Minulla on erittäin läheiset välit kaikkien heidän,sekä vanhempieni kanssa.

5. Olen aina valmis auttamaan/ kuuntelemaan, kun joku läheinen tarvitsee apua.

6. Minulla on paljon läheisiä ystäviä.

7. Puhun puhelimessa (lähes) joka päivä ainakin 5 kertaa, jonkun ystäväni kanssa.

8. Nukun öisin kahden barbapapa-pehmon kanssa, jotka yleensä löytyy aamulla lattialta ( kai ne sit kuitenkin on miehen mielestä liikaa :) )

9.Olen ensimmäiseltä ammatiltani leipuri.

10. Suunnittelen aloittavani usein eri urheiluharrastuksia, mutta ikävä kyllä yleensä ne jäävät toteuttamatta.

11. Osaan olla tosi v* mäinen, jos siihen on mielestäni aihetta, mutta lepynkin aika nopeasti.

12. Tykkään laittaa ruokaa.

13. Katson paljon telkkaria mm. Salkkarit, täydelliset naiset, greyn anatomia, kokkisota, kuorosota, idols, house( sillon kun se tuli) yms. Paitsi nyt nämä kaikki jää katsomatta, kun nukun jo seitsemältä ;)

14. Minua raivostuttaa suunnattomasti miehessäni yksi piirre -> puhumattomuus ( mykkäkoulu ) aina riitatilanteissa!

15. en osaa olla pitkää aikaa yhteen menoon hiljaa.

16. En ole juonut pisaraakaan alkoholia n.3,5 vuoteen.

17. Tykkään käydä saunassa, mutta en viihdy siellä kovin pitkään.

18. Luen mielelläni kirjoja, mutta välillä menee pitkiäkin aikoja etten saa luettua mitään.

19. Tykkään neulomisesta, olenkin neulonut tänäkin syksynä hurjan määrän lapasia, sukkia, pipoja ja kaulahuiveja.

20. Kynttilät ovat intohimoni, poltan niitä syksyn ja talven aikana lukemattoman määrän ( vaikka joku tutkimushan kertoo, et kynttilät on jopa vaarallisempia, kuin tupakka :/ ).

21. Kesä on vuodenajoista ihanin, vaikka tykkään tosi paljon muistakin vuodenajoista.

22. Lempiruokia minulla on monia ; Kinkkukiusaus, uunilohi, lihamureke, tortillat,pitsa yms.

23. Pelkään hämähäkkejä.

24. Bernhardilaiskoirat ovat minusta maailman herttaisimpia nelijalkaisia otuksia :)

25. Olen mielestäni hyvä äiti omille ihanille pojilleni <3

 

Oisin voinu jatkaa vielä toiset 25. Heh. Mukavaa ajanvietettä. Tarkoitus oli rueta leipomaan näin heti aamusta, mutta olo on sen verran kamala, että taitaa jäädä iltapäivään. Huomista kohtalon päivää odotellessa...