Mä haastan nyt itseni kirjoitushaasteeseen , jossa kirjoitan yhden viikon ajan joka päivä. Ja tämän teen siksi, että saisin taas innostuksen blogin päivittämiseen 😀

Kylläpä oli ihana herätä tähän aamuun, kun tiesin että saan olla yksin kotona 😀 Mä rakastan yksin oloa ja nimenomaan kotona ❤ Neiti siis lähti aamulla kouluun loman loputtua ja mä nautin hiljaisuudesta. Tosin en mä kauaa malttanut kotona olla, vaan lähdin uuden ystäväni kanssa Tallille. Huippua!

Tapasimme tämän uuden ystäväni kanssa ensimmäistä kertaa .Tätä ennen emme olleet edes jutelleet toisillemme, ainoastaan pitäneet yhteyttä viestein. Tutustuin häneen huumepiireissä, siis eräässä huumeryhmässä, jossa vanhemmat kirjoittelevat huumenuortensa elämästä ja saavat toisiltaan vertaistukea . Ystäväni elämä on ollut ja on edelleen todella rankkaa ja oli ihana auttaa häntä olemalla läsnä ja kuuntelemalla. Ja mikäpä sen ihanampaa ,kuin purkaa tuntojaan tallilla ja saada parasta mahdollista terapiaa. Turpaterapiaa ❤

Nyt neiti on telinevoimistelutunnillaan ja minä yritän saada jotain kotihommia tehtyä ennen kun hän palaa kotiin.

Tämä oli oikein hyvä päivä ☺