" Ootko omaa elämääsi ikävöinyt, joka ohi kulkee ettet huomaakaan..." Mä en ymmärrä miten tämä aika menee näin vauhdilla. Kohtahan on jo kevät!!! Mihin talvi hävisi? Vastahan oli joulu!

On tietysti ihanaa, kun aurinko paistaa ja lämmittääkin jo. Se on ollut kyllä harvinaista herkkua tänä talvena. Monta päivää satoi vettä ja plussa-asteita oli useita. Nyt sitten mittari näyttääkin -15 astetta. Mutta näillä mennään.

"Onko sulla joskus ikävä ollut, jotain jota ei vielä olekaan..."Minusta tulee kummi <3 Vielä näin vanhoilla päivillä :) Ja odotan kyllä malttamattomana, että pääsen tutustumaan tähän pieneen ihmiseen. Tosin hän on vielä siellä maailman turvallisimmassa paikassa, äidinsä kohdussa ja onhan tämä aika aikaista kummiksi pyytämiselle, mutta kyllä me uskotaan, että kaikki menee hyvin loppuun asti <3 

Mä olen ihan äärettömän onnellinen mun esikoisen puolesta. Tällä hetkellä kaikki näyttää paremmalta, kuin olisin ikinä edes uskaltanut kuvitella. Tällä hetkellä lapsellani on hyvä olla. Toivon koko sydämestäni, että tämä jatkuisi mahdollisimman pitkään, toivottavasti tämä jatkuu ikuisuuden <3

Tänään mä menen taas tallille ja ratsastan sen ihanan karvaturkin kanssa pimeässä talvi-illassa nauttien ihan joka hetkestä <3 Siitä karvaturkista on tullut minulle todella tärkeä. Mietin jo nyt, miten saan aikani riittämään, kun tämän ihanan eläimen liikutus lisääntyy minulla huomattavasti omistajan ostaman toisen hevosen myötä. Mutta ehkäpä mä saan vuorokauteen vähän lisää tunteja, heh.

Olli Lindholmin kuolema tuntuu vieläkin pahalta. Käsittämättömältä ja uskomattomalta. En halua uskoa, että hän on oikeasti poissa :( Jotain hyvää tästä kuitenkin seurasi. Sain takaisin vanhan ja rakkaan ystäväni, jota olen usein kaivannut. Enää en päästä häntä pois elämästäni <3

Tässäpä taas menikin tämä pieni vapaahetki ja nyt työt kutsuvat. Mukavaa pakkaspäivää teille jokaiselle <3