Olen ollut todella väsynyt koko viikon. Voisin vaan nukkua. Ja niin minä kyllä nukunkin. Joka päivä lasten kanssa päiväunet ja yötkin yllättävän hyvin. Mitä nyt välillä aina joku huoli valvottaa.
Tänäkin aamuna heräsin vasta kellonsoittoon puoli seitsemältä, sitä ei ole tapahtunut ihan lähivuosiin.
Epäilen, että väsymyksen yksi iso syy on matala hemoglobiini. En vaan saa nieltyä joka päivä niitä rautatabletteja, niistä tulee kamalan paha oloindecision
Pitää ehkä käydä kysymässä apteekista olisiko niitä saatavilla muita merkkejä. Ja onhan niitä. Jaksaisi vaan paneutua asiaan.

Olen kuunnellut koko viikon Jenni Vartiaisen "Missä muruseni on"- kappaletta.
Se on niin kaunis ja koskettava. Minulle se tuo mieleen tämän lapsettomuushoitojen tuskaisen tien. Minusta ne sanat sopivat juuri siihen tuskaan.
Mutta olen kuunnellut sitä kyllä ihan muista syistä. En rypeäkseni siellä syvissä vesissä, vaan nuorin lapseni harjoittelee sen soittamista. Ihanaa.
Hänellä on kavereidensa kanssa bändi ja bändin kanssa he soittavat tämän kappaleen huomenna koulun päätösjuhlassa. Ja minä olen varmasti paikalla.
Se onkin sitten pitkään aikaan viimeinen juhla, jonne pääsen fiilistelemään. Yläasteella ei enää näitä juhlia järjestetä, ikävä kyllä. Seuraavat lapseni juhlat onkin sitten joskus tulevaisuudessa olevat pikkuiseni juhlat.
Nyt otan huomisista juhlista kaiken irtiheart

Vanhin poikani sai tällä viikolla mopokortin. Voi sitä riemun päivää. Ja voi miten ylpeä hänestä olenkaan. Halasimme lujaa hänen tullessa kotiin.
Jälleen on todettava, että rakastan poikiani niin paljon, että sydän meinaa pakahtuaheart
Vaikka nyt alkaa myös panikointi ja jännittäminen. Saan pelätä joka hetki, ettei mopolla ajaessa satu mitään ikävää ja joudun myös jännittämään nuoremman poikani yläasteelle siirtymistä. Siinä on monta asiaa, jotka vanhempia pelottaa. Ainakin minua. Mutta en voi kuin luottaa lapsiini, toivoa ja rukoilla, että kaikki menisi hyvin ja järki olisi mukana kuvioissa.

Eilen sain viimeisimmän labratuloksen virtsanäytteestä ja olipas iloinen yllätys, että näyte oli täysin puhdas. Siis valkuainen oli kadonnut kokonaan.
Sehän tarkoittaa tällä hetkellä sitä, ettei juuri nyt ole raskausmyrkytyksen vaaraa ja kaikki voi mennä loppuun asti hyvin.heart Nautin nyt tästä hetkestä, ensi viikon neuvolahan voi taas muuttaa kaiken.wink

Tänään aloitan myös kesälomani ja sitä seuraa sitten äitiysloma. Töihin paluu on jossakin kaukana tulevaisuudessa.
Pitäisi iloita siitäkin, mutta enemmän oloni on haikea. Se on tämän työn varjopuolia. Kaikista ihanista hoitomuksuista tulee todella läheisiä, melkein kuin puoliksi omia. Viettäväthän he suuren osan päivästään minun kanssani ja nyt minun täytyy luopua heistä. Nyyh. Mutta onneksi myös vanhemmista tulee läheisiä ja jatkamme varmasti yhteydenpitoa jatkossakin.

Nyt täytyisi nauttia kesästä, mutta missä se kesä oikein viipyy? Aamulla lämpöasteita 4, ulkona oltava ulkopuvut, hanskat ja pipot. Ei tämä vielä kesältä tunnu.angry

Mutta ehkäpä se kesäkin vielä tulee, sitä odotellessa voidaan nauttia näistä elämän aidoista iloistasmiley