Mä lomailin viime viikon. Tänään vielä vapaa päivä ja huomenna paluu arkeen. Pari viikkoa käyn töissä ja sit alkaa uusi loma. Ilmat ovat olleet kesäisen lämpimät. Neiti on uinut jo muutaman kerran, itse en ole vielä uskaltautunut.

Koko viikko meni tallilla puuhaillessa. Mä rakastan talli elämää, samoin kuin se pieni tättäräpää tyttöni. Me voitais viettää tallilla kaikki mahdollinen aika. Ja niinhän me kyllä vietetäänkin. Viime viikolla ratsastettiin, syöteltiin hepoille ihanaa vihreää ruohoa, pestiin poni ja rakensin minä itse aitauksenkin. Oli muuten hirveä homma, mutta hyvä siitä tuli. Nyt hepat ovat olleet nykyisellä tallilla puoli vuotta ja aika on mennyt ihan siivillä. Paikka on ihana ja hepat viihtyy. 

Tänään minä nautin hiljaisuudesta ja yksin olosta neitin koulupäivän ajan ja sitten me lähdetään taas tallihommiin.

Käytiin me lomalla myös tivolissa. Tai neiti kävi kaverinsa kanssa ja minä kiertelin kauppoja. Tukilapset olivat myös viikonlopun meillä ja pelattiin krokettia, grillattiin ja nautittiin ihanista ilmoista.

Loma oli oikein ihana, nyt voi hyvillä mielin odotella seuraavaa lomaa.