Viikonloppu oli taas vaikea,sitäon vapaa-ajalla liikaa aikaa ajtella.Ihana,että maanantai koitti.olenkohan koskaan ennen odottanut alkavaa työviikkoa näin innolla.En ainakaan muista.

Sunnuntaina kävin "treffeillä" viime siirrossa polin odotusaulassa tapaamani ihanan ihmisen kanssa.Oli ihan huippua.Hän on nyt raskaana.sekin lämmittää hurjasti mun sydäntä.Heille tämä oli 4.iso hoito ja nyt ensimmäinen plussa.Voi vitsit,miten mä toivon,että kaikki menee hyvin loppuun asti ja he saavat ihanan nyytin syliinsä.Ja ehkäpä minäkin pääsen vauvaa sitten aikanaan katsomaan.Nämä hoidoissa raskautumiset ovat niin ihania asioita,vaikka joidenkin "luomuraskautujien"puolesta olenkin välillä hurjan katkera.Mutta kenellekkään hoidoissa onnistuneelle en koskaan.Olen vaan äärettömän iloinen heidän puolestaan. Vein ystävälleni pienet 60-senttiset barbapörrö housut ja paidan.Nekin olen joskus ostanut omalleni,mutta halusin antaa ne nyt hänelle,eipähän jää käyttämättä.Ja voi miten onnellinen hän niistä olikaan.Ihana oli piristää hänen mieltään.Sain itsekkin häneltä niin paljon hyvää mieltä,että taas jaksaa jonkun aikaa.Kävimme kasvohoidossa,ihana kokemus ja sen jälkeen höpisimme niitä näitä kahvikupposen äärellä.Hän ei hehkuttanut raskauttaan ja oli aidosti pahoillaan meidän epäonnistumisesta.se tuntui tosi hyvältä,koska tiedän,että hän oli oikeasti sitä mieltä.Toivottavasti saan pitää hänet lähelläni aina,toivottavasti hän antaa minun kulkea rinnallaan tätä polkua,vaikka hän onkin nyt minua "paremmalla puolella"

Tänään jaksan taas hymyillä,siitä on nautittava täysillä,koska huomisesta ei kukaan tiedä...