Eilen vietettiin hyvän ystäväni häitä. Morsian oli kaunis, niinkuin tietysti kuuluukin olla. Heti, kun näin hänet kävelevän isänsä käsipuolessa kirkonkäytävää pitkin, alkoivat silmäni kostua. Papin aloittaessa tilaisuuden kynttilän sytytyksellä ja kauniilla sanoilla heidän pienen enkelipoikansa muistolle, valuivat kyyneleet jo pitkin poskiani. Vihkitilaisuus oli kaunis ja herkkä.

Juhlapaikalla tunnelma oli iloinen ja täynnä rakkautta. He ovat kuin luotuja toisilleen. Olen äärettömän onnellinen ystäväni ja hänen miehensä puolesta. Onneksi he löysivät toisensa. Toivon heidän elämäänsä paljon iloa, onnea ja rakkautta <3

Tänä aamuna on kyllä omasta olosta huomannut, että tuli juhlittua :) Ja siis minähän en juo alkoholia, mutta olosta sitä ei kyllä uskoisi. Päähän koskee, olo on kamala, silmiä turvottaa ja väsymys on hirvittävä. ihan kuin krapula :)

Mutta eiköhän se olokin tästä pikkuhiljaa kohene :) Onnea vielä kerran ihana aviopari <3

             

       

Sä pyysit multa mun kättä, sen oitis mä lupasin mut parasta on varmaan varoittaa

 

sä saat paljon muutakin. Saat myös mun heikon selkäni ja itsepäisen pään mun jyrkät mielipiteeni niin et pääse kyllästymään. Tahdon, sä sanot, sut tahdon, et epäröi. Tahdot siis tällaisen näin ristiriitaisen naisen sun maailmaasi. Tahdon, tän miehen mä tahdon, en epäröi. Tahdon tän tällaisen näin rakastavaisen miehen mun maailmaani. Se maailma alkaa nyt. Sä pyysit multa mun seuraa sen mieluusti lupasin mut parasta on varmaan varoittaa sä saat paljon muutakin. Saat myös mun oudot ystävät, perheen, exät ja työn kirjavan historiani ja sen yhdessä valvotun yön. Tahdon, sä sanot, sut tahdon, et epäröi. Tahdot siis tällaisen näin ristiriitaisen miehen sun maailmaasi. Tahdon, tän naisen mä tahdon, en epäröi. Tahdon tän tällaisen näin rakastavaisen naisen mun maailmaani. Se maailma alkaa nyt. Tahdon, sä sanot, sut tahdon, et epäröi. Tahdot siis tälläisen näin ristiriitaisen naisen sun maailmaasi Tahdon, tän miehen, mä tahdon, en epäröi. Tahdon siis tälläisen näin rakastavaisen miehen mun maailmaani. Se maailma alkaa nyt.

tr_Oyz0jRu03OaPVo2xq9x9HyMFOS2WNqBR-d86X