Vihdoin se alkoi,kauan odotettu loma Ai vitsi,kun mä nautin!!!Parasta on ettei aamulla tartte herätä kellon soittoon!!!Siis ihan luksusta!Vaikka kyl mulle tulee ikävä ihania" hoitolaisia",niin se on joka kesä ollut,mutta ollaan me kaikki lomamme ansaittu,eiks jeh

Lomasuunnitelmia ei juurikaan vielä ole.Muksut lähti tänään siskon perheen mökille,nyyh.Ja me sit ajellaan huomenna mummon ja ukin mökille saunomaan.Ja vaan ollaan ja nautitaan kiireettömyydestä.Vaikka suuria mullistuksia meidän elämään onkin tulossa,kaikki selviää ensi viikolla,joten niistä lisää sitten,kun kaikki on varmaa.Olen sen verran taikauskoinen,että etukäteen puhuminen tuottaa mun mielestä huonoa onnea

Mun tulokset jäi sit saapumatta,höh.Mut pitää alkuviikosta soitella polille ja kysellä niiden perään.haluaisin kuitenkin tietää mitä niissä on ollut vai onko ollut mitään.Tylsä postimies,kun ei tuonu niitä ajallaan.

Eilinen ilta oli ihana,kiitos siitä kuuluu ihanalle palstaystävälleni!Hän vaan on niin huippu

Monet varmaan aloittaa lomansa korkkaamalla vaikka siiderin,mä juon vadelmagrandin ja syön isän savustamaa lohta,nam.voisiko elämältä tällä hetkellä muuta toivoa? Voisi.Mutta sen aika ei ole todellakaan nyt.Nyt on aika nauttia!