kamala olo,väsyttää jokaista solua,ei jaksaisi istua,seisoa,puhua,olla!!!Mä oon ihan sairaan väsynyt kokoajan,en jaksaisi nousta edes sängystä ylös.Mistä tämä tämmönen nyt tuli?Mä haluan jo olla normaali!!Mä en jaksa tätä ainaista p*skaa oloa!!!Tekis mieli huutaa ja karjua koko maailmalle,mä haluan mun elämän takaisin!!!!!Voisko joku antaa sen mulle???

Eilen taas ihana tapaaminen samaa tietä tarpovan ystäväni kanssa,kerrankin hymy huulilla rupesin nukkumaan.Saan häneltä niiiiiiin paljon ja toivon,että tunne on molemmin puolinen.En jaksaisi odottaa seuraavaa tapaamista.Mutta sitten aamulla taas täysin päinvastainen fiilis,mä vihaan mun elämää!

Itkettääkin ihan kokoajan,tai sellanen pala tuntuu kurkussa.Miks tää ei voi helpottaa?Vihaan myös nykyään tuota facebookkia,mua ärsyttää ettei enää puhuta kasvotusten/puhelimessa tärkeistä asioista,vaan kaikki luetaan fb:stä.Argh!No,eipä siellä kyllä kovin usein tule vierailtua.Olkoon koko bookki

Se olis niinku vappu tulossa,hohhoijaa,ei kiinnosta sekään.Kaupassa jo meni hermot,kun KAIKKI ihmiset oli siellä ja hamstrasivat evästä,niinkuin olis maailman loppu tulossa.Vaikka kai nekin saavat ostoksiaan tehdä,mutta parempi olis kun tekisivät eri aikaan mun kanssa

Mä taidan tosiaan olla terapian tarpeessa,onneksi ensimmäinen aika tulikin tosi nopeasti ja jo maanantaina pääsen puhumaan ammatti-ihmiselle.

Sitä siis odotellessa...