Tänään loppuu minun sairaslomani. Viikkoa vaille puolivuottahan siinä menikin, ennen kun olen taas työkuntoinen. Töistä tosin en tiedä vielä mitään. Nyt olen reilun viikon talvilomalla ja sinä aikana selviää myös työkuviot. Toivottavasti. 

Kesää ei vielä näy,  ei kuulu. Usein yöllä on pakkasta, eivätkä päivätkään mitään kovin lämpimiä. Mutta jospa se kesä kuitenkin saapuisi pikku hiljaa. 

Minulla on menossa " kolmen asian opettelu " heh. Ne asiat ovat 1. Eroon päiväunista

2. Käsilaukun käyttö ja 3. Eroon crocseista 9 ( siis niistä kengistä )

Mä nukun tosi usein päiväunet. Olen nukkunut aina. Mutta nyt ne ovat alkaneet häiritä yöuniani. Kukun valveilla puolille yöin ja loppu yönkin nukun tosi huonosti. Päikkärit siis pitäisi jättää pois,  nyyh.

Käsilaukun käyttö...Hmmm...Empä olisi ikinä uskonut, että siinä voisi olla jotain ongelmaa. Mutta niin siinä vain on. Kun marraskuussa loukkasin itseni, oli liikkuminen todella vaikeaa ja tuskallista. Olin 10 viikkoa ajamatta autoa ja sen ajan olin toisten avun varassa. Sauvojen kanssa liikkuessani oli helpompi olla ilman käsilaukkua, joka heilui koko ajan joka puolelle. Niimpä lopetin laukun kuljettamisen mukanani ja laitoin tärkeimmät tavarat taskuun. Nyt laukku sitten roikkuu eteisessä ihan tyhjän panttina, sisältäen mm. kaikki plussa- ja bonuskortit, joita aika usein nykyisin tarvitsisin. Siispä nyt täytyy taas yrittää opetella laukun käyttöä 😁

Suurimpana tai ainakin vaikeampana näistä haasteista on luopua crocseista 😨

Mä käytän niitä aina. Kesät, talvet. Kaupassa ja tallilla. Aina minulla on ne jalassa, vain juhlat ovat poikkeus. Nyt mä haluan niistä eroon. Ne on rumat. Niiden pohjan läpi tuntuu kaikki kivet yms. Ja silti ne on maailman parhaat kengät. Mutta nyt mä yritän luopua niistä 😕😀

Joo-o, ei siis mitään kovin suuria asioita, mutta minulle ne ovat niitä elämän pieniä suuria haasteta.