...Hänt` ihana enkeli kotihin vie.Niin pitkä on matka ei kotia näy.Vaan ihana enkeli vieressä käy"

En mä ollutkaan niin vahva.Ei tästä toivuttukaan sormia napsauttamalla.Tämä aamu on ollut tosi vaikea.Yö meni vähän väliä valvoessa.Mietin rakasta vauvaani,jota siis emme saaneet.Miksi,kysyn edelleen?Kukaan ei anna vastausta.Tänään yritän päästä puhumaan hoitavan lääkärin kanssa puhelimessa.Haluan vastauksia,vaikka tiedän ettei niitä ole.Haluan silti saada niitä.Haluaisin niin paljon muutakin.Mutta minulle ei anneta sitä mitä haluan.Tänään pää on taas kääntynyt hoitojen lopettamisen kannalle.Mutta kipu rinnassani on niin kova,etten tiedä miten sen kanssa voi elää.

Sanon aina hoitolapsilleni,ettei elämässä aina saa mitä haluaa.Puhun niin totta,vaikkei he tietenkään sitä ymmärrä.Heille kamala pettymys on,kun eivät saa haluamaansa lelua.Siitä tulee suuri itku ja suru,kuin maailmanloppu.Voi kun he tietäisivät mistä "aikuisten maailmassa"joutuu luopumaan.Tai toivottavasti heidän ei tarvitse sitä tuskaa koskaan kokea,ainakaan tässä muodossa.Toivon heille paljon helpompaa elämää,kuin mitä itse parhaillaan elän.

Haluaisin purkaa tätä oloani puhumalla,mutta en voi puhua,kun kyyneleet virtaavat vuolaana,suu kuivuu enkä saa sanaa suustani.Sydän hakkaa ja tuntuu,että pyörryn.Pidän tämän kaiken siis sisälläni ja puran sitä ainoastaan kirjoittamalla.Mieheni kanssa olemme myös olleet asiasta hiljaa.En yksinkertaisesti saa mitään sanottua.En kestä sitä myötätuntoa,sitä tuskaa mitä tämä minulle on.Siksi olen hiljaa ja kärsin yksin.Haluaisin niin kovasti,että joku halaisi minua lujaa.Saisin itkeä vapaasti.Joku pitäisi minusta huolta.Mutta olen valinnut toisen tien.Tien,jossa esitän vahvaa.Tien,jonka joudun kulkemaan yksin.Aijon pyytää lääkäriltä lähetteen terapeutille.Hänelle ehkä uskallan avautua.Hänelle minun ei tarvitse esittää mitään.Siitä on tultava turvaverkkoni.Nyt se turvaverkkoni on "kaksplussan"ihanat ystäväni.He ovat nostaneet minut jaloilleni jo liiankin useasti.Nyt en voi sitä enää heiltä vaatia.He ovat tehneet jo niin paljon hyväkseni.

Kyynelille ei näy loppua.Kohta aloitan työt.Huippua.

...On pimeä korpi ja kivinen tie.

    Ja usein se käytävä liukaskin lie.

    Niin helposti lapsonen langeta vois.

    Jos käsi ei enkelin kädessä ois."