Nimittäin vauvan teko O-ultrassa käyty ja kaikki sillä rintamalla ok. Lääkeannos on mielestäni aika huima,300iu ( tai miten se nyt merkitäänkään) Mutta hyvä vaan, nyt laitetaan kaikki peliin!!! Tällä mennään ainakin maanantain ultraan asti ja varmaan koko hoito.Jospa sillä saataisiin myös tulosta aikaan. Ja taas lähti mukaan uusi "meikkilaukku", harmaa tällä kertaa, vähäkö mulla on jo monta erilaista

Apteekissa oli taas "hauska" tilanne, kun 3 apteekin tätiä ja 1 setä pähkäilivät mun reseptien kanssa.Hih.Mut lopulta kuitenkin sain iiiisooooon kassillisen lääkkeitä mukaan Ja voi miten ihana, kaunis punasävyinen piikkikynä paketissa olikaan, sillä on pakko jo onnistua Ja nythän tämä onkin helppo juttu, piikitys nimittäin, kun valmiista kynästä vaan runttaa mahamakkaraan, ei tarvii sekotella missään pimeessä komerossa, niinku viimeks

Ihanaa päästä jo vihdoinkin tositoimiin, vaikka tauot sopiikin mulle tosi hyvin Johan tässä meni 7 kuukautta vaan odotellessa. Fiilis on huippu hyvä! Ja nyt mä koetan pitää sen sellaisena,voihan nimittäin olla, että tässä vietän nyt ihanaa ja onnellista pariviikkosta pitkään aikaan, jos tämä kaikki päättyykin huonosti. Nyt mä otan tästä kaiken irti!!! Ainoa asia mikä tökkii tällähetkellä, on toi hurjan kipeä kurkku! Kävin jo aamulla nielunviljelyssä, mut ei angiinaa. Terveydenhoitaja vaan sanoi, et " Kauheeta miten punainen ja turvoksissa, miten ihmeessa sinä oikein hengität?" No niimpä, ihan samaa mietin taas viime yönä valvoessani. Mut ei auta, kuin kiskoo kuumaa juomaa ja imeskellä pastilleja, vaikka kitalaki onkin jo niistä ihan pilalla. Näillä eväillä porskutetaan eteenpäin ja ihanaa runtata kohta eka piikki

Vaikka en mä siis siitä mitenkään erikoisesti tykkää, se vaan on huippua, et vihdoinkin pystyy asian eteen tekemään jotain itse. Toiset nauttii vauvanteosta romanttisesti oman miehen kanssa, omassa ihanassa sängyssä. Mä nautin siitä vessassa piikki kädessä miehen istuessa tietokoneella