Tänään päätin taas, että päivä ei mene makoillessa ja niimpä lähdin tallille heti kun neiti lähti kouluun. Sovittelin Petterille uutta satula- ja ratsastusvyötä ja harjailin pitkän kaavan mukaan. Lopuksi käytiin pienellä lenkillä . Mun kuntoon nähden ehkä vähän liian pitkällä, koska lantio oli taas loppupäivän tosi kipeä . Inhottaa , kun en ole jo kunnossa. Haluaisin tehdä jo paljon enemmän 😕 Mutta ei kai tässä auta kuin toivoa, että kuntoutuminen etenee.

Iltapäivällä esikoiseni kävi kahvilla. Oli taas ihana nähdä ja jutella kaikesta mahdollisesta ❤

Mä olen ollut kohta 5 viikkoa ilman karkkia ja muitakin herkkuja. Se on mulle ihan mieletön saavutus! Muutaman kerran olen syönyt tänä aikana jotain pientä makeaa, mm. pannukakun vanhempieni luona ja munkin kummipoikani syntymäpäivillä . Nyt olen alkanut miettiä karkkipäivää,  ehkäpä sen aika olisi pian 😀