Taas pyörähti uusi viikko käyntiin. Toukokuun puoliväli. Ulkona yksi lämpöaste. Hyytävän kylmä ollut koko toukokuu. Mutta toivotaan, että ilmat pian lämpenisi.

Viikonloppua vietimme taas tukilasten kanssa. Jotenkin surullinen fiilis, kun oli kuitenkin äitienpäivä ja näiden lasten elämästä puuttuu se oma rakas äiti. Onneksi he olivat meillä ja saivat viettää äitienpäivää ihan tavallisen perheen tapaan, minun kanssani ja myös vieraillen minun äitini luona. Vaikka emme me tietenkään korvaa heidän omaa äitiään, mutta ehkä päivä kuitenkin oli heille oikein kiva.

Omat pojat onnittelivat minua lämpien halauksien kera ja se tuntui kyllä niin ihanalta. Minun isot rakkaat poikani <3 Neiti oli askarrellut minulle kirjanmerkin ja ihanan kortin ja pujotellut helmistä kauniin käsikorun. Kortissa oli neitin kertomia asioita äidistä, minusta. Siinä luki mm. näin " Äiti osaa laittaa hyvää ruokaa. Äiti lukee aika paljon sitä omaa kirjaa ja pallottelee minun kanssa." Viimeinen lause oli " Äiti näyttää kantturalta ". Heh. Se ei ehkä kovin monesti ole mikään kohteliaisuus, mutta meillä se on :) Neiti tykkää kovasti Mimmi lehmä - kirjoista ja sieltä tuo kaunis lempinimeni on tullut meillekin. Neiti kutsuu minua usein kantturaksi ;) 

Söimme vaaleanpunaista sydänkakkua ja äitini luona toinen toistaan ihanampia herkkuja. Muuten päivä oli aika tavallinen. Ja se onkin minun mielestäni juuri parasta <3 Aamulla tein esikoiseni autoon kesärenkaat. Siis irrotin nastat talvirenkaista. Olipahan homma, mutta oli se kyllä mukavaa puuhaa. Keskimmäiseni ahersi lähes koko päivän veljensä auton kimpussa. Hitsasi ja paikkasi. Oli niin ihana katsella lapseni työskentelyä. Hänestä on tullut taitava hitsaaja jo näiden kahden kouluvuoden aikana. Itse etsin netistä nuoremman poikani autoon kesärenkaita. Huoh, mitä hommaa, kun ei hajuakaan mistään tuumakoosta puhumattakaan mitä ihmeellisemmistä pultti jaoista :0 Nyt sormet ja varpaat ristiin, että pikkuveljeltäni löytyneet renkaat olisivat juuri oikean kokoiset ja levyiset ja kaikkea muuta tarvittavaa, että ne kävisivät lapseni autoon. Veljeni lupasi ne ilmaiseksi ja sekös lämmittää kovasti mieltäni ja laihaa kukkaroani :)

Illalla katsoin Suomen peliä. Leijonien peli ei oikein ole kulkenut näissä kisoissa, vaikka voitto tuli eilenkin, niinkuin myös lauantain pelissä, mutta kisojen jatkuminen on silti vielä vaakalaudalla. Pelin aikana mietin miten ihana päivä minulla oli. Pienet asiat tekevät elämästä niin paljon paremman <3 Rakastan perhettäni ja läheisiäni yli kaiken <3 Onneks te kaikki ootte olemassa <3

Kivaa alkanutta viikkoa teille <3