Olen kolmen ihanan lapsen äiti. Avopuoliso. Tytär. Pikkusisko. Isosisko. Ystävä. Tukiperheäiti. Perhepäivähoitaja. Täti. Kummitäti. Iso täti.

Ainakin kaikkea tuota minä olen. Äitiys on minulle maailman tärkein asia, olen onnellinen ja kiitollinen kaikista kolmesta rakkaasta lapsestani. Olen tehnyt varmasti virheitä heidän kasvatuksessaan ja tulen niitä tekemään myös jatkossa. Mutta silti he ovat maailman ihanimmat lapset, en tiedä mitä tekisin ilman heitä <3

Olen viisi lapsisen perheen keskimmäinen. Minulla on kaksi isoa siskoa ja kaksi pikkuveljeä ja vanhemmat. Kaikki he ovat minulle hurjan rakkaita. Olen aiheuttanut vanhemmilleni paljon huolta ja murhetta, olen tehnyt vääriä valintoja ja kohtalokkaita virheitä. Silti niin vanhemmat, kuin sisaruksenikin ovat seisoneet rinnallani, tukien ja auttaen, enkä voi heitä koskaan tarpeeksi kiittää. <3

Olen ollut yhdessä mieheni kanssa reilut 13 vuotta. Meillä on ollut alamäkemme, kunnon suossa rämpimiset, Mutta myös hyvät ja onnelliset hetkemme. Edelleen olemme tässä, yhdessä. Parisuhteemme voisi olla läheisempikin, mutta parempaan suuntaan olemme menossa, pienin askelin ja toivottavasti suunta jatkuu samana. Olen seurannut ystävieni eroa koko kesän välillä liiankin läheltä. Olen kuunnellut, kun toinen heistä itkee sydäntä särkevästi puhelimessa ja huutaa haluavansa kuolla. Olen nähnyt miten kaikki yhdessä rakennettu romahtaa. Olen nähnyt kaiken sen surun, tuskan ja äärettömän ikävän. Tästä kaikesta olen saanut taistelutahtoa oman liittoni kasassa pitämiseen, en halua luovuttaa, vaan yritän parhaani.

Ystävät ovat minulle todella tärkeitä. Haluan nauraa heidän kanssaan. Mutta haluan myös itkeä. Minulla on paljon ystäviä, mutta vain muutama tietää elämästäni kaiken, ne kipeimmätkin asiat. Ja myös minä tiedän heidän elämänsä parhaimmat ja raskaimmat hetket. Pidän paljon yhteyttä ystäviini, päivittäin, vaikka täytyy kyllä myöntää, että yhteydenpito tapahtuu pääosin puhelimella, emme näe kovinkaan usein, siihen täytyisi yrittää tehdä parannus. Saatamme puhua puhelimessa useankin tunnin ja puhelu alkaa yleensä lauseelle " Ei minulla ollut mitään asiaa..." :)

Ammatiltani olen perhepäivähoitaja. Ja leipuri. Sitä työtä en ole tehnyt virallisesti koskaan, vaikka monet perheen ja ystävien juhlat onkin pitänyt ammattiani yllä, tykkään kovasti leipomisesta. Ammattitutkinnon nykyiseen ammattiini suoritin joitakin vuosia sitten ja ammatissani olen toiminut reilut 15 vuotta. Tykkään työstäni, lapset ovat aina olleet minulle tärkeitä. Tukiperheenä toimimme neljälle ihanalle lapsukaiselle.

Olen täti kuudelle lapselle ja kummitäti kaikkiaan yhdeksälle lapselle <3 Ja uusin " roolini " on olla iso täti pikkuiselle prinsessalle <3

Harrastuksia minulla ei juurikaan ole :) Tai välillä innostun lukemaan, neulomaan, lenkkeilemään, ompelemaan kahvikassikoreja ( Tämä innostus on nyt menossa piiiiitkän tauon jälkeen ) tai joskus jopa kuntosalille, mutta yleensä ne ovat sellaisia hetkellisiä mielenviirauksia ja menevät nopeasti ohi :)

Lempiruokaani ovat mm. Äitin ohjeella valmistetut lihapullat, uunilohi ja kinkkukiusaus. Ja tietysti pitsa. Ja karjalanpaisti. Keitoista en tykkää edelleenkään.

Telkkarista katson mm. Salkkarit, Master Chef Australian, Housen, Voice of Finlandin, Possen ja millon mitäkin.

Menetän hermoni nopeasti, karjun välillä kurkkusuorana, naama punaisena ( lähinnä miehelleni ), mutta lepyn myös aika nopeasti. Ainakin omasta mielestäni :)

Tällainen minä siis olen :)